Příloha č. 01 Vnitřní směrnice Tyfloservisu č. 02/2009
Vyjádřete, prosím, co se Vám nelíbí, co bychom měli zlepšit.
Sdělte nám svou připomínku, podnět či stížnost ústně nebo nejlépe písemnou formou. Do schránky na poštu můžete vložit také anonymní dopis.
O podání a vyřízení stížnosti můžete požádat jakoukoli jinou fyzickou či právnickou osobu.
Stěžovat si můžete:
Stížnosti jsou vyřizovány vždy písemně, pokud možno do 28 dnů ode dne doručení stížnosti osobě, pověřené k jejímu vyřízení. O případné delší lhůtě budete písemně informováni.
Na požádání Vám odpověď na Vaši stížnost zašleme ve zvětšeném tisku nebo též v digitální podobě či v Braillově písmu.
V případě, že budete nespokojeni s vyřízením Vaší stížnosti, máte právo požádat o prošetření
Úplné znění vnitřní směrnice Tyfloservisu Stížnosti a jejich vyřizování. V tištěné, digitální a zvukové podobě či v Braillově písmu je na vyžádání k dispozici v každém krajském středisku Tyfloservisu.
Zpět na Informace pro klienty